Onze locaties
Neem contact met ons op!
Hulp op afstand
Veel servicewerkzaamheden kunnen op afstand worden uitgevoerd. Onze behulpzame medewerkers helpen u het liefst zo snel mogelijk, zodat ú snel weer verder kunt met waar u mee bezig was. Heeft u problemen met uw computers, netwerken, systemen, telefonie, verbindingen of software? Dan mag u rekenen op onze support. Lastig om uit te leggen wat er aan de hand is? Geen nood. Onze medewerkers praten in begrijpbare taal!
Hulp nodig?
Bel de servicedesk
Meld een storing of probleem op werkdagen tussen 7.30 en 17.30 uur.
U kunt ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken via servicedesk@veldwerk.nl
Hoe werkt de servicedesk?
- Gebruik van onze servicedesk is kosteloos voor opdrachtgevers met een
ICT-service-overeenkomst. - U wordt zo snel mogelijk geholpen, vaak direct al als u belt of mailt.
Hebben wij langer dan een half uur nodig, dan komt uw case op onze
actielijst. - Kosten voor case werkzaamheden worden separaat in rekening gebracht.
- Om nare verrassingen achteraf te voorkomen, nemen we eerst met u
door wat er nodig is. - Noodgeval buiten kantooruren? Veldwerk heeft een speciaal mobiel
storingsnummer als onderdeel van een Service Level Agreement.
Uw contactpersoon bij Veldwerk informeert u graag verder over
deze Storingsdienst.