ICT ondersteuning via de Servicedesk
Ieder MKB bedrijf, iedere school en ieder hotel heeft in grote en mindere mate te maken met ICT-vraagstukken. Toch hebben ze lang niet allemaal de beschikking over de mankracht en het budget voor een eigen ICT-afdeling — ook al is ICT en de juiste ondersteuning vaak hard nodig om slagvaardig en probleemloos te kunnen werken. Voor deze ondersteuning kun je op die momenten altijd terugvallen op de Servicedesk van Veldwerk, jouw Trusted ICT-partner. Als sparringpartner of drijvende kracht; waar je ook naar op zoek bent ter ondersteuning, onze specialisten staan voor je klaar!
Wij helpen graag om zorgeloos, praktisch en efficiënt te werken. Dus loop je op het gebied van ICT tegen problemen aan? Neem dan gerust contact met ons op en laat je informeren over de meerwaarde van onze Servicedesk.
Remote ondersteuning: altijd en overal
Klanten van Veldwerk met een service-overeenkomst kunnen voor ICT-gerelateerde incidenten, vragen of wijzigingen contact opnemen met de Servicedesk op werkdagen tussen 07:30 uur en 17:30 uur. Meldingen kunnen telefonisch gedaan worden via 035-5480112, door een mail te sturen naar servicedesk@Veldwerk.nl of via het klantportaal. Je melding wordt vervolgens omgezet naar een case om daarna door het team van supportmedewerkers vakkundig af te handelen. Dit kan in de meeste gevallen door remote mee te kijken in je omgeving waardoor je weer snel aan de slag kunt!
Mocht de melding niet direct opgepakt kunnen worden omdat specifieke kennis nodig is, dan kan er binnen het supportteam geschakeld worden met de diverse beschikbare specialisten. Voor klanten met een Service Overeenkomst zijn de werkzaamheden binnen een half uur inbegrepen. Voor werkzaamheden aan cases die langer dan een half uur duren of klanten zonder service-overeenkomst worden de werkzaamheden separaat in rekening gebracht.
Monitoring en management
Om de continuïteit van je ICT-omgeving zoveel mogelijk te garanderen, monitoren we 24/7 de verschillende onderdelen zoals servers, werkplekken, backups, antivirus of verschillende cruciale netwerkcomponenten. Voor klanten met een service-overeenkomst worden meldingen vanuit de monitoring tijdens de openingstijden van de Servicedesk opgevolgd. Daarnaast zorgen we ervoor dat servers en werkplekken periodiek worden voorzien van de laatste updates zoals Microsoft-updates en antivirus packages.
Reparatie en voorinstallatie
Heb je een hardware-issue? Dan meld je dit ook eenvoudig bij onze Servicedesk. Deze is namelijk uitgerust met een RMA-afdeling die reparaties en garantieafhandeling doet van de door Veldwerk geleverde hardware. Bij het uitleveren van een desktop, laptop of MS Surface zorgt onze RMA-afdeling voor een standaard voorinstallatie die bestaat uit een DOA test, installatie van de benodigde updates, eventueel antivirussoftware maar ook eventuele specifieke klantwensen. Op die manier hebben we alles in huis om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Zorgeloos en snel weer aan de slag!
Milko de Kruijff
ICT Adviseur – MKB & Transport
Onsite ICT ondersteuning met onze Servicedesk
Heeft jouw ICT afdeling behoefte aan ICT werkplekondersteuning op locatie voor een langere periode? Dan kunnen wij deze wens ook voor je invullen. De collega’s van de Servicedesk helpen je dan graag op locatie met de dagelijkse ondersteuning van jou en je werknemers.
Neem contact met ons op via info@Veldwerk.nl of bel ons op (035) 5480 110 en ontvang meer informatie over onze dienstverlening. We helpen je graag verder.
Kennisbank
Artikelen, blogs & events
Trusted ICT partner van
Blijf op de hoogte!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
Maandelijks sturen we een update met nieuws, actualiteiten en tips uit de branche