Wil je de klantenservice binnen jouw bedrijf optimaliseren? Dan heb je in ieder geval de juiste mensen én software nodig. Want alleen als die twee factoren elkaar versterken, kun je klanten voorzien van de optimale ervaring. Jouw vriendelijke medewerkers met goede communicatievaardigheden kunnen simpelweg niet zonder de juiste tools. Daarom bieden wij je Microsoft Dynamics 365 Customer Service!
Tickets stroomlijnen
Met deze module kun je je klantenservice stroomlijnen, automatiseren én personaliseren. Oftewel: je kunt jouw klanten de ervaring bieden die ze verdienen. Want dat is toch waar het uiteindelijk allemaal om draait? Dit lukt je door alle binnenkomende tickets een kenmerk te geven met de juiste prioritering. Inclusief een verwijzing naar de juiste collega of afdeling die het vervolgens oppakt.
Implementatieproces
We richten het Dynamics 365 Customer Service platform graag volledig voor je in. Hierbij stroomlijnen we niet alleen jouw case- en kennisbeheer, maar creëren we ook gepersonaliseerde klantenportalen. Zo heeft jouw klant een eigen online omgeving om tickets in te dienen. En waarin de status en handleidingen zichtbaar zijn.
Handige rapportages
Ben je benieuwd naar de individuele prestaties van je klantenservicemedewerkers? Of wil je weten rondom welk onderwerp de meeste vragen binnenkomen? Met het 360-graden klantbeeld in de dashboards en rapporten geven we je alle antwoorden. Dynamics 365 Customer Service is volledig integreerbaar met bedrijfsapplicaties die je al gebruikt, zoals je telefonie- en ordersysteem. Daarnaast zorgen we dat de oplossing maximaal schaalbaar is om mee te groeien met je bedrijf of (onderwijs)instelling. Echt toekomstbestendig dus!
Omnichannel klantenservice.
Met Dynamics 365 Customer Service bieden we ook mogelijkheden voor een omnichannel klantenservice waarbij meerdere kanalen in één systeem zijn geïntegreerd. Nemen klanten bijvoorbeeld contact op met jouw medewerkers via mail, social media, de website en een online chat? Dan ontstaat er met deze tool een compleet beeld van alle interacties per klant. Hierdoor zijn jouw medewerkers in staat om vragen snel en effectief te beantwoorden.
We helpen je graag met een pakkende omnichannel-strategie. Komt een vraag via het ene kanaal binnen? Dan zorgen we dat de klant via ieder ander kanaal geholpen kan worden. Hiervoor zetten we bijvoorbeeld chatbots in op je website, ter ondersteuning voor eenvoudige klantvragen. Of we bieden je klanten toegang tot een online kennisbank, waar ze antwoorden vinden op veelvoorkomende vragen. Met deze toepassingen en nog vele andere omnichannel-integraties kun je klanten optimaal bedienen.
Edudesk app: voordelig voor het onderwijs
In het onderwijs is het oplossen van problemen, bieden van IT-hulp en antwoord geven op vraagstukken natuurlijk net zo belangrijk als in andere branches. We zien zelfs een duidelijke toename in de vraag naar helpdesksoftware binnen het primair en voortgezet onderwijs. Hierop spelen we perfect in met onze Edudesk app. Speciaal ontwikkeld voor onderwijsinstellingen met een IT-afdeling en supportmedewerkers. En extra voordelig als je al Microsoft-applicaties gebruikt!
We maakten de Edudesk app met behulp van de Customer Service Professional-module van Microsoft Dynamics 365. De applicatie ondersteunt ticketbeheer, assetmanagement, contractbeheer en het portaal voor selfservice. Het is heel eenvoudig om een connectie te maken tussen de helpdesksoftware en overige Microsoft-producten, zoals Outlook, Teams en SharePoint.
Dus wil jij ook genieten van optimale gebruiksvriendelijkheid? En handel je vragen van studenten en docenten het liefst zo efficiënt mogelijk af binnen de beloofde SLA’s? Neem dan vooral vrijblijvend contact met ons op!
Meer weten over Dynamics 365?
Hugo van den IJssel
Hospitality Lead
Kennisbank
Artikelen, blogs & events
Trusted ICT partner van
Blijf op de hoogte!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
Maandelijks sturen we een update met nieuws, actualiteiten en tips uit de branche