DYNAMICS 365 SALES
ALLE KLANTINFORMATIE OP EEN PLEK
- Geautomatiseerd verkoopproces; van lead naar opportunity naar klant
- Bijhouden van bezoekverslagen en contactmomenten
- Geplande afspraken of bezoeken
- Integratie met overige Microsoft applicaties; Outlook, SharePoint & Office365
Organisaties beschikken over waardevolle gegevens van klanten of prospecten, maar hebben vaak geen centrale plek waar deze data in opgeslagen wordt. Wanneer het klantenbestand blijft groeien, merk je dat data op verschillende plekken in de organisatie gaat ‘’zweven’’ en zelfs verloren gaat. De opvolging en activiteiten uit afspraken is niet inzichtelijk en blijft in persoonlijke postvakken achter.
Met Microsoft Dynamics 365 Sales (CRM) kan je deze toestroom van klantinformatie ordenen en is de data beschikbaar voor iedereen binnen het salesteam en de rest van jouw organisatie. Onze CRM (Customer Relationship Management) oplossing verhoogt de productiviteit van je verkopers en is gericht op het (blijven) vullen van de pipeline en het actief benaderen van klanten en prospecten.
Wil jij bouwen aan een betere en duurzame klantrelatie? En wil je dit alles in realtime overzichten monitoren en delen in je organisatie? Ben jij klaar om je organisatie naar een hoger niveau te tillen?
In dit webinar worden de functionaliteiten in Dynamics 365 Sales gedemonstreerd waar jou salesteam écht baat bij heeft. Er worden voorbeelden uit de praktijk gebruikt om de gebruiksvriendelijkheid, schaalbaarheid en snelle inzetbaarheid van onze oplossing aan te tonen. Alles wat je nodig hebt om je salesproces, leadgeneratie, prognoses en contactbeheer te laten slagen.
In 45 minuten tonen we enkele onmisbare tools voor alle salesverantwoordelijken:
- Geautomatiseerd verkoopproces; van lead naar opportunity naar klant
- Bijhouden van bezoekverslagen en contactmomenten
- Geplande afspraken of bezoeken
- Integratie met overige Microsoft applicaties; Outlook, SharePoint & Office365
Gerlinde de Graaf
Business Consultant Dynamics 365 & Kwaliteitsmanager